Liity jäseneksi

Jäsenmaksulla tuet MLL:n tärkeää työtä

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Liity jäseneksi netissä ja voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/

Vuosittaisen jäsenmaksun maksamisen yhteydessä jäsen voi halutessaan lahjoittaa 5 euroa MLL:n kehitysyhteistyöhön sekä maahanmuuttajalasten ja -perheiden kotoutumisen tukemiseen Suomessa.

Jäsenmaksu veloitetaan kerran vuodessa. Laskutuskausi on kalenterivuosi. Maksulomake ja jäsenkortti lähetetään jäsenille maaliskuussa.

Uusille jäsenille lähetetään jäsenmaksupankkisiirto ja jäsenkortti noin viiden viikon kuluessa liittymisestä.

Jäsentiedot on tarkoitettu ainoastaan Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenrekisterin ylläpitoon, eikä tietoja luovuteta millekään muulle taholle.

Jäsenedut

Valtakunnallisten etujen lisäksi paikallisyhdistyksellä on sopimus seuraavien tahojen kanssa:

- Hiushuone Caro

Saat Yläneen MLL:n jäsenenä alennusta -10%  hiustenleikkuista ja voit lunastaa alennus itsellesi näyttämällä Yläneen MLL:n jäsenkorttiasi kassalla.

- Eläinlääkäri Tarja Orava

Tarjalta saat Yläneen MLL:n jäsenenä kissan tai koiran rokotukseen 5e alennuksen. Jäsenhinta vain Yläneen MLL:n jäsenkorttia näyttämällä. HUOM! ei koske sijaistavia eläinlääkäreitä.

- Ommel ja Ilo

Saat Yläneen MLL:n jäsenenä alennusta -10% (ei koske ompelupalveluita) . Alennus näyttämällä Yläneen MLL:n jäsenkortti kassalla.

Jäsenenä myös osallistumismaksut  ovat edullisempia. Tiedot löydät aina tapahtumien yhteydestä!