Perhekahvilatoiminta

MLL Yläneen yhdistys

Perhekahvilan ovet ovat avoinna torstaisin klo 9.30-11.30

Yläneen Kanttorilassa (Haaviontie 4 21900 Yläne)

Perhekahvila on avoin kohtaamispaikka kaikille lapsiperheille. Olipa vauva vielä masussa tai lapsia jo useampi helmoissa pyörimässä, olet tervetullut kahvilaan. Ja vaikka vauvasi ei vielä leikkikaveria kaipaisikaan, tarjoaa perhekahvila aikuiselle seuraa ja mahdollisuuden tutustua muihin vauvojen tai isompien lasten vanhempiin.

Perhekahvila tarjoaa ohjelmaa ja leikkiseuraa lapsille ja mukavaa yhdessäoloa aikuisille kahvikupposen lomassa. Vapaan oleskelun lisäksi pyrimme järjestämään perhekahvilassa ohjelmaa, esim. musiikkileikkihetkiä, tuote-esittelyjä ja asiantuntijavierailuja - sen mukaan mitä kävijät toivovat.  Perhekahvilan lopuksi on ohjelmassa pieni hartaushetki, johon osallistuminen on vapaaehtoista.

Perhekahvilaa järjestetään yhteistyössä Pöytyän seurakunnan kanssa, vetäjänä lastenohjaajat Annukka Sainio ja Saija Teinilä.

Toimintaan osallistutaan vain terveenä. Muistetaan myös turvavälit ja käsihygienian tärkeys.

Lisätietoja saa Annukka Sainiolta 040-0642415.

Kesä- ja heinäkuussa perhekahvila keskiviikkoisin klo 10-12 RANTAPAPPILASSA

os.Jokisuuntie 11 21900 Yläne

Mahdollisuus saunaan, uintiin ja omien eväiden grillaukseen.

Tervetuloa!